Skip to main content

Mali poduzetnici, internet oglašavanje i SEO optimizacija!

mali poduzetnici, internet marketing i SEO optimizacija

Statistike su neumoljive, situacija s internet oglašavanjem i poboljšanjem poslovanja putem internet marketinga kod malih poduzetnika je u svijetu, a posebice kod nas na veoma niskim granama.
Činjenice da oglašavanje na internetu nije uzelo veći zamah od očekivanog u razvijenim zemljama zapada, govori o tome da većina malih poduzetnika više vjeruje starim “isprobanim” metodama oglašavanja, poput tiskanja letaka, oglašavanja u novinama i na lokalnim medijima poput radija i televizije.

Zašto se mali poduzetnici čvrsto drže starih načina oglašavanja, a internet marketing kao najmoćnije oružje oglašavanja izbjegavaju, a i sami pribjegavaju traženju tuđih oglasa baš putem interneta?

Letke koje nađu zataknute na brisačima svojih automobila bacaju u smeće, a da ih nisu pogledali, novinske oglase će primijetiti jedino ako su jako veliki ili se tiču njihove djelatnosti, a o televizijskim reklamama da i ne govorimo, njih svi zaobilaze u širokom luku, prvenstveno zbog dugotrajnosti istih i igranja s inteligencijom gledatelja, radijske reklame nešto bolje prolaze, ali i tu treba vješto skrojiti reklamu da bi imala efekta, na žalost radio je medij bez slike, a i konkurentnost ovisi o ciljanoj publici koja se prvenstveno određuje po muzičkim standardima određene radio postaje.

Izgleda da je glavni problem oglašavanja na internetu upravo nepovjerenje s loše odrađenim poslom oglašavanja, koje u pravilu počinje sa samom prezentacijom svoje djelatnosti na internetu, a to je web stranica koja ne zadovoljava standarde u web dizajnu i on page optimizaciji, pa sve do lošeg izbora mjesta na kojima će oglasi biti vidljivi i prezentirati vašu djelatnost i samu web stranicu na kojoj nudite svoje usluge.

Internetskim oglašavanjem svi bi htjeli ekspresne rezultate u poboljšanju poslovanja, a rezultati se naravno ne postižu preko noći, već je potrebno kontinuirano oglašavanje na svim poljima internet marketinga, od stalne prisutnosti na društvenim mrežama, plaćenim oglasima pa do onoga što je zasigurno najbolji izbor, SEO optimizacija i Pay Per Click.

U razgovoru s ljudima u Hrvaskoj i općenito na Balkanu primijetiti ćete da izraz SEO ili SEO optimizacija njima ništa ne znači, od 100% upitanih što je to SEO optimizacija možda će vam 3% upitanih odgovoriti da znaju što je SEO, a od tih 3%, 1,5% će pod time podrazumijevati uređenje title taga i meta description teksta, onaj dio koji se tiče off page optimizacije im je naravno potpuna nepoznanica, nepoznanica koja im može donijeti najbrže i najtrajnije rezultate u rezultatima pretraživanja na tražilicama.

Zanimljivo je da mali poduzetnici i ne samo oni u većini slučajeva točno pretražuju putem tražilica koristeći najbitnije ključne riječi i fraze, a još je zanimljivije da to nemaju implementirano u svojim vlastitim web stranicama, ono što iz toga možemo zaključiti je da jednostavno nisu upoznati s činjenicom što trebaju napraviti sa svojom web stranicom da bi postali vidljiviji u rezultatima pretraživanja.

Kako stoje statistike kod oglašavanja na internetu za male poduzetnike možete pogledati na infografici  koja slijedi.

mali poduzetnici, internet oglašavanje i SEO optimizacija

Stanoviti pomaci se primjećuju  i statistike ipak iz godine u godinu sve više idu u korist oglašavanja putem interneta.

Kada se sve zbroji dolazi se do zaključka da je potrebno pronaći adekvatne osobe za vođenje oglašavanja na internetu, jer kako kaže stara poslovica, “svaki posao ima svog majstora”, što u konačnici ne znači da i sami mali poduzetnici ne trebaju poduzeti određene korake koji su svima dostupni da bi poboljšali svoje poslovanje, naročito putem društvenih mreža i stvaranjem kvalitetnog sadržaja na svojim web stranicama!
Zato na osnovu preporuka ili adekvatnog dogovora pokušajte pronaći one koji će vam najbolje odraditi posao i istinski poboljšati poslovanje putem interneta.

3 thoughts to “Mali poduzetnici, internet oglašavanje i SEO optimizacija!”

  1. Mislim da Alma dobro kaže, s malo truda na društvenim mrežama se može puno postići.

    Ja sam tek krenuo sa promocijom na društvenim mrežama i već nazirem rezultate.

    Lijepi pozdrav

  2. Ja sam mali poduzetnik i konstantno koristim blagodeti društvenih mreža u širenju informacija o mojim proizvodima.

    Mogu kazati da se trud isplati, bez uloženih novaca sa malo utrošenog dnevnog vremena povećao se broj ljudi koji me kontaktiraju i traže moje usluge.

Comments are closed.