Google AdWords, plaćanje po kliku i općenito o internet oglašavanju!
Google AdWords oglašavanje je metoda oglašavanja koja je u zadnjih par godina postala veoma omiljena kako u svijetu tako i kod nas, koji je razlog tome, jednostavno to je najbolji način pozicioniranja, odnosno predstavljanja vlastitih proizvoda i usluga putem Google preglednika te na drugim mjestima koja su uključena u Google AdWords oglašivačku mrežu. Poanta cijelog sustava oglašavanja putem Google AdWords je vidljivost Vaših oglasa, prioritet u odnosu na organske rezultate u rezultatima pretraživanja za vama najbitnije ključne riječi.
Najprimjereniji način za korištenje usluga oglašavanja putem Google AdWords je u slučajevima kada je vaša stranica nova ili nije profilirana u rezultatima pretrage, stoga ćete putem Google oglasa najbrže predstaviti Vašu novu ili nedovoljno poznatu web stranicu.
Usluge Google AdWords oglašavanja ne koriste samo nove ili nedovoljno dobro pozicionirane web stranice u rezultatima pretrage već i web stranice koje jako dobro kotiraju u rezultatima pretrage, ali žele npr. na puno brži i efikasniji način predstaviti neke od novih usluga ili proizvoda koje nude na lokalnom ili globalnom internetskom tržištu.
Zašto se sve više vlasnika web stranica odlučuje na Google AdWords oglašavanje, razlog je veoma jednostavan, uloženo u kampanju se relativno brzo isplati ako je Vaša ponuda pravilno složena i ako je usmjerena na ciljanu publiku. Dakle u odabiru agencije koja će Vam voditi kampanju oglašavanja putem Google AdWords oglašavanja bitno je odabrati agenciju koja će točno ciljano oglasima obuhvatiti populaciju koja je direktno zainteresirana za Vaše proizvode i usluge, a svaka od agencija koja se bavi vođenjem Google AdWords kampanja mora biti upoznata s ponašanjem ciljane populacije, bilo da se radi o njihovom govornom području, odnosno jeziku kojim govore, specifičnim interesima, demografskoj slici ciljane populacije i svim drugim bitnim čimbenicima koji utječu na što bolje razmještanje vaših oglasa.

Google AdWords oglašavanje, što je to?
Google AdWords je najveća oglašivačka mreža na internetu, koja Vaše oglase stavlja ispred ostalih rezultata u rezultatima pretrage te na mnoštvu relevantnih internetskih portala i time čini ono što bi ste putem bilo koje druge tehnike oglašavanja čekali mjesecima, pa i godinama, a s time postajete ravnopravni takmac puno starijoj i u rezultatima pretrage bolje pozicioniranoj konkurenciji.
Čemu Google AdWords može zahvatliti svoj popularnost, prvenstveni odgovor se nalazi u činjenici da Google AdWords prepoznaje vašu ciljanu publiku i s oglasima precizno cilja baš taj segment Vaših potencijalnih korisnika usluga. Druga stvar je realan prikaz utrošenih novaca u kampanji oglašavanja, odnosno, pošto se Google AdWords kampanje vode po principu plaćanja po kliku na Vaše oglase, Vi možete imati potpuni uvid u stanje oglašavanja, odnosno možete vidjeti koliko je puta Vaš oglas prikazana i gdje je sve prikazan, te koliko su se vremena posjetitelji zadržali na Vašim stranicama i što ih je najviše zanimalo na Vašim web stranicama.
Google AdWords će vam ponuditi ne samo ciljanu publiku, već će Vam putem analize ukazati na eventualne nedostatke na vašoj web stranici, te ćete na taj način moći ispraviti nedostatke i s time učiniti Vašu web stranicu još bolje prilagođenu potencijalnim kupcima. Voditelji kampanja koji točno znaju što rade, će za vaš uloženi novac uspjeti izvući maksimum iz Vaših oglasa, a to je u konačnici i najbitinja stavka Google AdWords oglašavanja.
Ono što je još bitno s ovom metodom oglašavanja je činjenica da je to zasigurno najjeftiniji oblik oglašavanja na internetu, oglašivač ima potpuno slobodne ruke u određivanju proračuna koji će uložiti u kampanju oglašavanja, a najbitinija činjanica je da se naplaćivanje vrši tek onda kada potencijalni klijent klikne na Vaš oglas, manipulacije s klikanjem ne postoje, Google je to organizirao veoma precizno, tako da isti posjetitelj biva samo jednom naplaćen, bez obzira koliko puta on kliknuo na Vaš oglas.
Mnogi će se zapitati da li novac uložiti u kampanju oglašavanja putem Google AdWordsa ili će novac uložiti u SEO optimizaciju koja će ih istina dovesti u vrh rezultata pretrage ali na puno sporiji način, naravno, ono što će Vam preporučiti svaki iskreni voditelj kampanje Google AdWords oglašavanja je da probate kombinirati obje tehnike istovremeno, naravno Google oglasi će Vas držati ispred organskih rezultata za Vama najbitinije ključne riječi, dok će SEO majstori Vašu web stranicu dizati raznim SEO tehnikama u rezultatima pretrage za Vama najbitnije ključne riječi, tek na kraju procesa SEO optimizacije može zaključiti da li ćete nastaviti s Google AdWords oglasima ili ćete biti zadovoljni s rezultatima koji su Vašu web stranicu doveli na čelne pozicije u rezultatima pretrage putem SEO optimizacije, kako god odlučili vrata oglašavanja putem Google AdWordsa će vam uvijek biti otvorena, bilo da se radi o promociji nekih novih proizvoda i usluga ili želji za još većim prometom putem Vaše web stranice.
Google AdWords oglašavanje cijena
Svaku osobu koja nešto plaća, zanima cijena same uslugu, tako je i u slučaju oglašavanja putem Google oglasa, svaka profesionalna agencija koja se bavi Google AdWords oglašavanjem će Vam objasniti funkcioniranje i oblike plaćanja, naravno da i sama agencija mora biti plaćena za svoje usluge, ali trebate biti svjesni činjenice da ćete na taj način više uštedjeti negoli da se sami upustite u postupak oglašavanja putem Google AdWordsa, troškovi će Vam biti veći, a polučeni rezultati drastično manji.
Svi profesionalni voditelji kampanja oglašavanja na Google će Vam svojim pristupom radu uspjeti sniziti cijenu po kliku, te ćete tako uštedjeti znatno više negoli da ste se sami upustili u oglašavanje putem Google AdWords kampanje.