Skip to main content

Google Panda ili kako biti prvi na Google

kako biti prvi na google

Kako biti prvi na Google! Google Panda nam nudi nova pravila!

Iz Googla je potvrđena primjena izmijenjenih algoritama za pretragu, tj. aktiviran je novi algoritam imenom Google Panda (Penguin update) i to za skoro sve svjetske jezike izuzevši kineski, japanski i korejski. Google ovim potezom želi  poboljšati pozicije web stranica sa kvalitetnim sadržajem, a sniziti pozicije web stranica s lošim sadržajem, te drastično smanjiti SEO (search engine optimization) spamerske metode!

Pitanja, a mogle bi biti i  tvrdnje koje slijede su ono što si vi po Googleovom mišljenju trebate postaviti kada dođete na neku web stranicu!
Tim očima od sada i Google gleda sve web stranice te na taj način pozicionira web stranice po kvaliteti sadržaja i ponuđenih informacija.

1. Da li vjerujete informacijama koje su predstavljene u ovom članku?

2. Da li je ovaj članak napisan od strane stručnjaka ili entuzijasta koji je upoznat s tematikom koja se predstavlja u članku ili je članak
nedostatan?

3. Da li web stranica koju ste posjetili ima sadržaj koji je dupliciran ili se preklapa sa sadržajem neke druge web stranice ili ima varijacije s malo drugačijim ključnim riječima?

4. Da li bi bili voljni dati podatke s vaše kreditne kartice toj web stranici?

5. Ima li članak koji čitate pogrešno napisane riječi, stilske ili činjenične pogreške?

6. Da li su prisutne teme potaknute istinskim zanimanjem čitatelja web stranice i da li web stranica stvara sadržaj pokušavajući pogoditi što bi je dobro rangiralo u rezultatima pretraživanja?

7. Da li članak sadrži izvorni sadržaj, informaciju, izvorno izvještavanje, izvorno istraživanje ili izvornu analizu?

8. Da li web stranica pruža dostatnu vrijednost u usporedbi s drugim web stranicama slične tematike u rezultatima pretraživanja?

9. Koliko se pazilo na kontrolu kvalitete u članku na web stranici?

10. Da li sadržaj web stranice opisuje obje strane priče?

11. Da li je stranica priznati autoritet  za teme koje su na toj web stranici?

12. Da li je sadržaj masovno napravljen ili je dan na izradu velikom broju izrađivača, ili je raširen preko velike mreže stranica tako da individualna web stranica ne dobiva dovoljno pozornosti koju zaslužuje?

13. Da li je članak dobro prepravljen ili izgleda napravljen na brzinu i nemarno?

14. Što se tiče pretraživanja vezanih uz zdravlje, da li biste vjerovali informacijama s dotične web stranice?

15. Da li biste prepoznali ovu web stranicu kao vjerodostojan izvor po imenu same web stranice?

16. Da li ovaj članak pruža kompletan i opsežan opis teme koju ste tražili?

17. Da li ovaj članak sadržava unutarnju analizu ili zanimljivu informaciju koja je više nego očigledna?

18. Da li je ova web stranica nešto što biste stavili u vaše zabilješke (bookmark), tj. Podijelili s prijateljem ili preporučili drugim osobama?

19. Ima li ovaj članak prekomjernu količinu oglasa koji odvraćaju pozornost ili se miješaju u izvorni sadržaj?

20. Da li biste članak na web stranici očekivali vidjeti u tiskanom izdanju, npr. magazinu, enciklopedijama ili nekoj drugoj knjizi?

21. Da li su članci kratki, nesadržajni ili manjkavi u korisnim detaljima?

22. Da li je web stranica napravljena s velikom pažnjom za detalje ili nije?

23. Da li korisnici prigovaraju kada vide web stranicu s dotične domene?

9 thoughts on “Google Panda ili kako biti prvi na Google

  1. Puno se govori o SEO optimizaciji i svim tim važnim faktorima i Pandi i Penguinu i ostalim stvarima ali sve mi to ponekad izgleda besmisleno i ponekad mnoge od tih stvari nemaju smisla. Naime pogledajte stranicu hitna-pc-sluzba.hr to mi je npr. primjer za nešto što ne bi trebalo biti nigdje vidljivo u rezultatima pretrage po ni kojem kriteriju.

    Sada uzmite izraz servis računala i stranica je na prvoj poziciji jel tako.

    Ista provjereno ima preko 3000 povratnih linkova s keywordsom viagra i ostali slični na takvim mjestima gdje je netko to sigurno napravio namjerno

    No uz to stranica kotira na prvoj poziciji za sve njima važne keywordse.

    Ajde sada majstori SEO tehnike da čujem vaše mišljenje i razloge zašto tako i ima li onda SEO smisla nakon ovakvog primjera ?

    Imam takvih 10-tak primjera za iste stvari no ovaj je specifičan jer je stranica ne optimizirana nego turbo deoptimizirana i prema svemu spremana za pješčanik 🙂 Dakle zanima me što kažete o takvim stvarima i onda gdje je tu SEO ?

    1. Malo sam pogledao dotičnu stranicu i ustanovio što ste ustanovili vi i mnogi drugi na raznim forumima, a to je da je on page optimizacija stranice jako loša i da dotične osobe nisu baš upoznate niti sa strukom kojom se bave!

      Moje skromno mišljenje je da npr. pojam servis računala nema baš previše mjesečnih upita na području Hrvatske i kada onda pogledamo koliko domena linka na dotičnu stranicu dolazimo do broja koji je ipak impozantan za takvu djelatnost, a iznosi 77 domena, a na drugoplasiranu stranicu za istu frazu linka samo 6 domena!
      Vjerujem da se među tom gomilom linkova nalaze i ključne riječi servis računala što je u konačnici rezultiralo time da su dotični prvi za traženi pojam!

      Naravno da je za takvo stanje stvari kriva “loša” konkurencija, a s jako malo truda ta pozicija može pasti jako brzo, tj. konkurencija može sa “laganim” SEO-om maknuti dotične sa čelne pozicije!

      Lijepi pozdrav 😉

  2. Sad nisam siguran jesi li ovim “..aktiviran je novi algoritam imenom Google Panda..” mislio na Pandu ili Penguin?
    Panda je počela svoj pohod u veljači 2011. tako da nije baš nova, a ako si mislio na Penguin, njegova prvenstvena zadaća je borba protiv web spama.
    Nije sad da ja tu nešto pametujem, samo me malo buni datum objave tvog posta i iznesene činjenice, pa ako nije problem da razjasniš?

    Pozdrav i poštovanje!

    1. Imaš potpuno pravo kada kažeš da je ovaj post zakašnjeli i imaš potpuno pravo kada kažeš da se radi o update-u Penguin!
      Namjera mi je bila približiti ovo laicima. Trudim se koliko je u mojoj mogućnosti da ljudima koji nisu upoznati sa tematikom obrazložiti kako sve to fukcionira!

      Veliki broj njih je osjetio da se nešto dogodilo sa rezultatima pretraživanja 24.04.2012. na Google.hr pa je zato post sa “velikim zakašnjenjem”

      Hvala lijepa na dobronamjernoj korekciji 😉

      Lijepi pozdrav i poštovanje!

      1. Hvala na pojašnjenju 🙂
        Btw. drago mi je vidjeti da se netko i na našim prostorima trudi ljudima čim jednostavnije objasniti neke stvari vezane uz ovu struku.
        Pozdrav i puno uspjeha u daljnjem radu!

  3. Slažem se, nema ništa bez upornog rada, do sada nije bio problem dobiti ekspresne instant rezultate raznim tehnikama spamanja, sada će pravi majstori doći na svoje.
    Mislim da je Google-ov potez sa Pandom nešto što je stvorilo revoluciju u SEO!
    Sada ćemo vidjeti tko zna optimizirati 😀

  4. Nema kruha bez motike, pa tako i u ovom slučaju, treba biti kreativan i stvarati vlastiti sadržaj koji sadrži mjerodavne i studiozne informacije!
    Naravno da to iziskuje puno vremena i truda ali svaki trud se na kraju isplati 😉

  5. Puno muke i puno truda treba uložiti da bi se sada došlo na prvu stranicu Google, neki moji frendovi namjeravaju odustati od SEO posla jer kažu da će to sada biti teško prodati, jer se automatski diže cijena rada i vremenski period potreban za postizanje dobrih rezultata!

Comments are closed.